Första dagen i skolan.

Kl 9 imorse var det dags igen. denna terminen ska jag läsa kost och hälsa och det ser jag fram emot grymt mycket. Ska hålla en liten föreläsning för Simons lag om det också =)
Hade kollat bussarna noggrannt för att INTE komma frösent första dagen. Hatar det.
Kom i tid i alla fall*hehe*

Och trodde man att jag skulle få se nya människor.... Så trodde man fel! 4 nya, resten var från min gamla klass.Men det är skönt det med.

Kemi är första delkursen. Känns sådär om ni frågar mig... Har aldrig gillat kemi och kommer nog aldrig göra det heller. Tur att alla andra såg lite fåniga ut haha.

Läraren Barbara: " Kemi är inte så svårt. Det är som att lära sig att nytt språk. Man måste bara lära sig all grammaik och satsbyggnader men sen är det lätt som en plätt"
Madde: "Attans, jag som har så svårt för språk"

Norge i helgen.
Trevligt att bo i stuga vid vattnet. Vann båda matcherna!

Idag fick vi ledigt från träningen. Så jag ska på IFK-GAIS med Alex.


TJIPP! Hej Farmor!<3


 laget vid restaurangen.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis till matchvinsterna i Norge! Ser fram emot att läsa mer om Norge-vistelsen. Vi ses kanske söndagen den 14:e om du ine har annat för dig. Övriga familjen kunde komma till oss då liksom Johan m fam. Kram

2008-09-04 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0