Lördagsångest.

Har ni någonsin haft känslan av att tiden bara flyger iväg utan att det blir något av den? Nu i veckan har skolan rivstartat. Mycket att knö in i huvudet på en och samma gång vilket ger mig rysningar inför tentan nästa måndag.
Men det får bli råplugg hela veckan!
I helgen hade jag alltså tänkt passa på att göra MASSA saker, men det blir inte av.. IKEA idag blev inställt och utgången är inte riktigt välplanerad..haha.. Ska iaf hem till Fias lägenhet och tjöta lite med några klasskompisar:) Kort kommer eventuellt imon.

Och han har fortfarande inte ringt. Vad är det som händer? Det värsta jag vet är när folk ljuger en rätt upp i ansiktet!

Skulle bara vilja åka iväg nånstans. Men det går ju inte eftersom det är så mycket i skolan och handbollen just nu. Serien börjar snart med:D Den 20 september är det premiär för farmen borta i Kungsbacka mot Aranäs.

Måste säga grattis till en av de goaste som ska bli pappa. Säger inte vem för det är fortfarande hemligt. Men jag håller tummarna för att allt går bra för er! Känns konstigt att follk i ens närhet blir föräldrar. Man har inte riktigt fattat att man själv kanske blir mamma en dag. Hoppas folk börjar gifta sig snart med så jag får gå på bröllop:)

Snart dags att göra sig iordning med. Tror det blir svarta brallor, vitt linne och den nya schalen som jag köpte på Indiska med Alex.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det klasskompisträff måste ni informera mig!!!

2008-09-14 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0