(O)motiverad

Plugg plugg plugg. Har tenta den 1 oktober och det hänger som ett stort svart moln över en. Som en klump i magen som inte vill försvinna. Idag har jag läst typ 10 sidor eller något och har typ 190 kvar. suck.. Idag har jag tagit ledigt för resten av dagen tror jag. Imorgon är jag ledig och ska sitta från 9 till 4. läsa jättemycket och gå igenom anteckningar och tentan. Kommer vara snurrig på kvällen..:S
Har massa föreläsningar i veckan så kommer inte ha mycket tid över och till helgen ska vi till Jönköping och kolla SM så det blir inte mycket tid där heller. Får ta med mig alla böcker och traggla på hotellet. Min morbror kanske kan ge mig en hjälpande hand. Han är ju läkare..

Kurs på Ullevi. Ja, igår var jag på Ullevi konferenscenter och fick veta mer om vad idrottslyftet är och vad syftet är. Fick träffa andra ledare och prata med dem och hörs deras erfarenheter. Mycket intressant och man tar med sig en del därifrån som kan vara till nytta.
Nu har jag också anmält mig till en kostkurs med en av mina gamla föreläsare som jag ser fram emot.
Kostade bara 150 kronor så det lär vara värt det=)

Igår lyckades jag också börja lite med föreläsningen som jag ska hålla i någon gång. Måste boka tid för den så jag verkligen gör klart den med=)

Tjejfetismys. Lördagskvällen spenderades hemma hos min kära vän Sofia, med Jossan, Emma och Becka. Åt massa onyttigt och kollade film. Save the last dance blev det. Slutade med att jag och Sofia satt och lipa på golvet medan de andra skrattade åt oss..haha.. Grymt trevlig kväll i alla fall! Behövde det efter kaosveckan.

Nästa vecka bjuder inte på mycket mer spännande saker.. Träning, plugg.. ungefär..... Kanske bio om jag lyckas tvinga med mig någon vän..*hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0