plugg plugg plugg.

Ja, denna veckan kommer verkligen vara belamrad med studier. På måndag är det dags för tenta nummer ett. I Kemi. Säger direkt att detta INTE är ett av favoritämnena vilket gör att jag får slita för att lära mig saker. Som tur är har jag folk runt mig som kan vara mina lärare. Vi har haft ca 7 föreläsningar och till detta har vi fått två megastora kompendier vi ska plugga in.. Just nu ser det lite smått hopplöst ut men jag ska kämpa mig igenim veckan.
 
Hela veckan kommer bli schemalagd. Imorgon ska jag sitta hela dagen och läsa, förutom under den timme jag ska på möte med Mats B.
Noll socialt liv men man får hoppas jag får godkänt så allt blir värt mödan.

Lördag är det i alla fall avskedsfest för Sofie. Då ka jag släppa allt vad kovalenta bindningar är och bara umgås med folk!

Söndag middag hos Farmor och Farfar. Längesen man var där så det blir nice.

Ska försöka knö in lite andra sociala aktiviteter också  så jag inte går under =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0