TACK!

Till den person som hittade min plånbok och lämnade den till Hittegodsavdelningen på Västtrafik. Sen att du tog pengarna jag hade i är en sak, men du lämna i alla fall in allt annat...
Så nu slipperjag fixa nytt körkort, men måste dock fixa nytt bankomatkort.

Motiverad till plugg är jag också. Tro det eller ej, men satt kvar idag en stund efter lektionen och pluggade in citratcykeln. Målade massa och pratade högt för mig själv.. Så nu går det framåt iaf =)


SCHEMA: Helgen

Fredag

8:00-12:00 Jobba
12:00-13:00 Bolla med barnen
13:00-14:00 Jobba
14:00- 18:00 Plugga Citratcykel, glykolys, Betaoxidation MÅLA
19:00 MATCH

Lördag:

10:00-14:00 Plugga och våfflor med tjejerna. Stora grejerna plus anteckningar
15:00- Eget plugg. Aminosyror, anteckningar
Kväll: Utgång!

Söndag: 10:00-16:00 PLUGG! ALLT.. Tryck in allt..
16:30: MATCH





Reebok Freestyle Hi Madrid Edition i gruppen Kläder hos Bellme.se (SNREBMADRID-35.5r) Min nya sko...Finns på www.bellme.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0