Fredagkväll

Efter att en introduktion idag blivit inställd har jag varit ledig.. Det fick bli lite tvättning av både kläder och bil. (Både mamma och pappa glada:))
Skulle egentligen till Slottsskogen med Chrisitan och andra men jag hade liksom ingen ork idag..
Hatar att inte ha ngt att göra, men men, ska iaf se till att hänga på gymmet imonoch biffa till mig.

Får hoppas att Emma vill ha mig imon med;) Synd om dig hjärtat som är ensam ju! Varför bjöd du inte in mig till den blåa staden? :P
På söndag blir det fika med Soffanloffan och kanske promenera i solen.
Körde femman i Fontin igår och det var skönt att få springa hur fort man vill utan att ha någon som tar tid på en när man kommer i mål.

Småkollar lägenheter med..har börjat gå på lite visningar med, mest för att ungefär hur jag vill ha det när det väl är dags att flytta på riktigt.

15 april, betyder att det är sista anmälningsdagen till nästa termin. Jag valde i första hand Idrottspsykologi på distans, för att kunna jobba och tjäna pengar samtidigt. jobb någon?

Nu blir det ännu mer fredagkväll vid teven..!


Ps. Riktigt trött på vänner som går bakom ryggen på en och som inte vågar stå för sina handlingar. Det gäller att ta hand om dem som verkligen bryr sig. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0