Livets stora frågor

När jag var liten skulle jag nog säga att jag var ganska trevlig att busa med. Glad skit med upptåg för sig men samtidigt lite finurllig som hade hemligheter..:)
När jag blev äldre var jag clownen i klassen som ofta fick andra att skratta, men under högstadiet blev jag lite lugnare och tog en annan roll i gänget. En omtyckt tjej som var snäll mot alla men inte direkt den som alltid syntes.
Nu är jag den galna som oftast drar konstiga skämt och som inte sällan har ett leende på läppar och jag hoppas folk ser mig som en härlig tjej.

När jag var liten hatade jag att redovisa inför folk, prata inför massa människor och egentligen bara att synas mer än andra, trots att jag drömde om att bli känd.

Nu kan jag utan problem stå inför både barn och föräldrar och hålla föreläsningar om kost. Jag känner att jag verkligen utvecklats som person och älskar att känna att jag klarat av något som jag tidigare tyclt varit riktigt jobbigt.
Känna att det man trodde man aldrig skulle våga, gör man mer än gärna nu=) Och jag trivs tom i den situationen då jag får synas mer än andra.


Kost är ett ämne som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och har nog alltid gjort. Gillar matlagning och mixa med ingredienser och hur kost påverkar kroppen framförallt vid träning.

Vi får se om det är det som är jobbet för mig i framtiden.=)

Ville bara dela med mig av dagens tankar om livet.

Det har varit en underbar dag, fast jag inte hittar min tröja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0