Påskafton

Ville först bara säga att det blev den bästa påskafton på länge!

Dagen började vid elva då det efter frukost var dags att gå till systemet (med alla andra i Kungälvs Kommun) och köpa dricka inför kvällens middag. Sen ut till City Gross och köpa hink (ishink) och plastglas. (icke sugen på att diska).
Hem och börja med matlagning. Ikväll skulle det bli MASSA mat med pastasallad, bröd, sås, gurka och morötter som tilltugg och chips och kladdkaka till efterrätt. Trots att jag trodde det skulle bli för mycket tog allt slut..:D Mycket bra mycket bra..

Vi spelade spelet Med Andra Ord vilket innebär att man spelar i lag om två, där man på tid ska förklara ett ord för sin lagkompis utan att just säga ordet på kortet.. (Typ pictionary fast utan papper och penna). Jag hade Stefan i mitt lag och efter en riktigt dålig start kom vi nästan ikapp:) Grattis till Christian  och Jesper som tog hem segern! *applåder*

Singstar.. Vad finns mer att säga? Mina talanger uppenbarade sig när vi hade i schalgerskivan men vad kan annars väntas av mig?:P Fick dock stryk i kärleksmedleyt av Sofia men okej, hon var grym! hehe..

Trädgårn.. kö, kö, kö... Men tillslut kom vi in, sprang på toa och dansade! Hyfsat schysst musik men kl 02:00 var det dags att gå till bussen. Missade den.... Ringde bror och fick skjuts hem..(ängel!)

Sen sov jag och Mickan gott hela natten!:)

Idag är det sol och vår och har redan fått lite färg...(önsketänkande?) :P
Ska se om det blir en promenad sen och lite plugg...(med betoning på kanske med pluggandet...)

Hade en helt otroligt rolig kväll igår iaf! tack, Sofia, Mickan, Christian, Jesper, Wille, Stefan, Fia, Sofia, Therese för att ni kom och gjorde kvällen lyckad!



















Kommentarer
Postat av: Soffi

Desamma :)

Tack själv för en rolig dag/kväll <3

2009-04-14 @ 16:26:38
Postat av: Mikaela

Tack själv underbaring :)!

<3

2009-04-15 @ 19:00:54
Postat av: Soffi

Micka... Min blogg då!:)

larssonlarsson.blogg.se

2009-04-15 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0