Sunny!

Nu verkar det äntligen som om våren har kommit på riktigt (peppar peppar ta i trä, snön kommer imon).
Idag startade vi dagen med ett underbart beeptest i skolan... Missnöjd med mitt resultat men men, skyller på dålig frulle och icketräning under en vecka.

Pga ett missförstånd inom Universitetet blev nästa lektion inställd och sportmanagement drog på fika-jakt. Slutade med att vi satte oss och käka glass utanför Storan och sola! Lovely!
Till slut var det bara jag, Sofia, Christian kvar och efter tag blev vi enormt kaffesugna och begav oss till Mcdonalds..

Mmmmycket mysig eftermiddag..

På fredag är det baltime på Chalmers! Fick låna Fias klänning som är grymt vacker och Moa ska sminka oss..
Längtar! Fast man är såklart lite nervös...

På lördag är det partytime i Kviberg hos Christian, blir nog också mycket roligt1

Söndag lägenhetsvisning.. spännande!


himla trevlig helg....

love....

farmor! Kommentaren kom med=)

Kommentarer
Postat av: Soffi

Jag längtar till påskafton :)

Hör av dig i veckan om vi ska gymma tillsammans och fråga självklart mig om du vill ha hjälp med planeringen inför påsk:)

Love <3

2009-04-03 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0