Ullared

Ojoj, nu har det inte skrivits på ett tag och det beror nog mest på att jag inte har haft ork.. Förlåt förlår, men nu ska hag försöka uppdatera om vad som hänt det senaste..

Idag var det Ullared-time med mamma och David. Vi gick upp hyfsat tidigt och käka en riktig megafrukost! Bacon och äggröra går alltid ner..
in i bilen och på med musik och så iväg.
Det var ganska lite folk på vägarna så det gick snabbt och bra. Väl framme var det ganska lugnt med och man kunde gå omkring lugnt utan att köra in i folk med vagnarna.
Lyckades hitta MASSA fina sommarkläder och annat.. Summa på 3000 kronor.. Lagom =) Men jag är riktigtnöjd med allt jag hittade! David och mamma hittade också massa..

Imorgon ska jag nog plugga hemma och sola lite.. Sägs att det ska bli 24 grader imon....
På kvällen blir det nog lite grill med vänner. MYS!

Fredag-Söndag är det dags att jobba på landet. Hoppas på fint väder även där så man kan få lite färg..


På måndag drar försäsongen igång med handbollen.. Inte kanonsugen, men kan behöva komma igång med träningen... Ser inte fram emot löpet....


Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla film tror jag.. Har lite feber så ska ta hand om mnig själv


BTW: Har ni lyssnat på Finlands bidrag till Eurovision? Lose Control med Waldo´s people.. Så sjukt bra och den går på repeat här hemma hela tiden..

Har inte lyckats lista ut hur man lägger ut klipp på bloggen än, annars hade ni kunnat lyssna på den här..




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åhh va avis jag blev på alla dina fynd! Ser fram emot att se dem.

Ha det fint i helgen nu, så ses på måndag. Taggade till 1000 ;) Pussi

2009-04-30 @ 07:37:07
Postat av: Sofia

Ladda Ladda Ladda :)

2009-05-04 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0