Längesen.

Har inte haft lust att blogga på ett tag men nu får jag skärpa till mig..:P
Brukar skälla på alla andra som inte uppdaterar så jag ska inte vara lika dålig;)

Egentligen skulle jag varit på träning men eftersom jag legat sjuk i helgen och tror att jag dessutom åkt på örininflammation stannar jag hemma idag så m an orkar resten av veckan och träningslägret i helgen.

Kretaresan med Sofia var grymt härlig och vi är redan sugna på att dra iväg igen..Kanske till en storstad denna gången?

Har fått jobb med.. En 50% tjänst på ett fritids i Kungälv och so far so good:)


Lägenhetsletningen fortsätter, men förhoppningsvis dyker det upp något trevligt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0