Äntligen fredag!

Ojoj, vad trött jag är nu.. Volvo imorse sen hem och lyckades få in en powernap innan jobb nummer två kl 13:) Har varit en mysdag idag på jobbet med.. På eftermidagen tände vi lite ljus och satte på Sunes jul på storskärm. Älskar den julkalendern! Tycker inte att någon av de som varit de senaste åren har varit något bra:S

Nu sitter jag och laddar för träningen halv sju (1815 tom). Ikväll blir det mys i soffan med god mat och IDOL.. Det tycker jag att jag är värd. Tyvärr blir det ingen sovmorgon imorgon heller eftersom jag tränar småtöserna, men sova kan man göra en annan dag;) Imorgon är det även match med B-laget. Får hoppas att vi har fått med oss fler spelare den här gången nu när det är ännu en viktig match.

Har ju tenta på tisdag (BAJS) så det får bli att plugga hela helgen.. Men min plan är att plugga på dagen och sen unna mig något roligt på kvällen. Imon kväll blir det tacos och kanske någon bra film och på söndag bio:)

Sov hemma inatt och det är alltid skönt att ligga i soffan hos mamma och pappa och bara ta det lugnt!

Har ju inte skrivit något om min inflyttningsfesten men väntar tills bilderna har kommit från brorsan.. Men kan säga att jag knappt har haft så roligt innan!

lööööv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0