Julen är över och nu inväntar vi Nyårsafton

Julen blev mysig och fylld av mat,skratt, kärlek och paket:) Först var det till att fixa hemma med allat som ska ordnas innan släkten rullar in vid halv två. Vi dricker lite glögg och pratar lite. Sen spelar vi julklappsspelet! En jätterolig idé som mamma gjort på jobbet. Första gånge för mig i alla fall. Jag fick "heatpack" men bytte till mig ett knep-knåpspel från pappa:)

Blev nöjd med mina klappar med. Fick en tavla från Ikea, presentkort, telefon och lite annat smått och gott:) Hoppas mina kära släktingar blev nöjda med!

Igår hade jag och mamma en heldag i stan med. Alltid mysigt att vandra runt i affärer med mamms.
dagen innan det hade jag en heldag med både mamma och pappa:) Värsta lyxen!

Idag var det dags att jobba också men eftersom det inte var så många barn fick jag gå lite tidigare. Vi hade det i alla fall mysigt med frukt, film och på eftermiddagen bakade vi chokladmuffins. Mumma.

Snart är det dags för träning också. Tydligen löpning innan träninge men vi får väl se hur bra det går med tanke på att allt som kommmit från himlen nyligen blivit is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0