De upptagnas dragningskraft

Igår satt jag och kollade Melrose Place (ja, jag vet, hemskt men sant), och där pratade dem om att så fort man är i ett seriöst förhållande så flockas killarna runt en som om " det man inte man få" är mer upphetsande.
Är det sant? Kanske.. Däremot tror jag att det är såhär. När man är tillsammans med någon utstrålar men en självsäkerhet och trygghet att folk dras till en pga det.. Är man säker på sig själv och visar att man är nöjd med den man är, dras folk till dig automatiskt.. Allt handlar om utstrålning..
Jag har själv märkt av dessa tendenser..


Idag har jag påbörjat projektet ordentligt. Blev alldeles snnurrig när jag tänker på hur mycket arbete det kommer bli, men det ska bli spännande samtidigt:)
Kommer prioritera skolan ganska fett denna vecka, annars kommer jag aldrig hinna klart.

Ska strax ta mig en promenad till hallen, där det idag är dubbelarrangemang.. Mor och far ska dessutom stå i cafeterian hela kvällen.
Fick lite  dåligt samvete när jag fick skjuts 2 km istället för att ta en promenad hem i solskenet så får gottgöra det med att gå ner istället.. Ska ladda med Ipod och mössa så går det fort=)


Fick svar från SISU idag med, och ser fram emot hur det utvecklar sig! Håller tummarna för att det blir som jag blir!


Imorgon är det alla hjärtans dag..<3..

Fika med Stefan under dagen och sen på kvällen middag med släkten för att fira farmor. Kommer nog bli en ganska speciell dag, men många trevliga minnen kommer nog komma upp också.



Har fått ett paket från nallebudet.se och är sjukt nyfiken. Skakade lite på det men det hjälper ju inte:P
Ska öpnna det första jag gör 00:01 i natt=)


Kommentarer
Postat av: Soffi

:) Vad var det ???? Vem var det ifrån ???

Love <3

2009-02-15 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0