Hej och hå

Nu var det ruggigt längesedan jag skrev, men efter att ha läst flera av mina godingars inlägg blev jag laddad att uppdatera er om mitt liv..

Mycket händer dock inte. Träningar avlöser varandra, och nu även vinster=) En vinst med A-laget, en med B-laget. Tyvärr också två snopna förluster med B-laget men det pratar vi inte om..

Skolan lallar på, intresset för vår kära skola och dess studenter verkar vara större än jag trodde. Håller tummarna att mina jobbplaner håller..

Har gått och lyckats bli halvsjuk. Ont i halsen och förkyld.:S Det är så typiskt när jag hade ställt in mig på en kanonhelg. Men men, får kurera mig så gott det går.

Ska studera lite nu och sedan dra ner till träningen.. Blir nog gym idag, bygga på mina biceps helt enkelt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0