Melodifestival del 1

För alla som jag inte berättat det för, var jag på genrepet igår i Scandinavium tillsammans med Stefan!
Vågade nästan inte visa hur roligt det var, men jag hade fjärilar i magen och rös nästan lite=)

Det var väl helt rätt att Alcazar gick vidare och Emilia var ganska okej hon med, men måste erkänna att jag smygheja på Nina Söderqvist och Jonathan.. Lovar att låtarna gav ett mycket bättre intryck live än på tv.


Kvällen tillbriingades hos Werre i Borås och det var en lyckad kväll som vanligt när man hänger där. Stod framför Idol-Robin i kebabkön på natten.. *wohoh* Tänkte säga hej, men kom sen på att jag mest gjort bort mig då..

Efter hemkomsten har jag kollat på handbollen på tv och snart blir det pizza.. GOTT!

Why do I keep runing frpm the truth? All I ever think about is you........ Du vet vem =)


Träning imorgon igen, och jag längtar faktiskt lite... var ett tag sedan..

Har fått ett intressant erbjudande också som har med skolan att göra, men mer säger jag efter torsdag! :)


Alla hjärtans dag på lördag...<3 Soffi och Mickan? :D


Kommentarer
Postat av: Wahlgren

Det måste väl ändå vara mig du menar hahaha;) Pusssss

2009-02-10 @ 08:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0