Melodifestivalen del 2

Denna gången var jag inte på plats utan tillbringade kvällen i soffan med familj och massa onyttigheter:)
Som vanligt hejar jag på Måns, hur bra eller dålig han än är.. Favoriterna efter det var HEAT och faktiskt (alla kommer hata mig nu) Lasse Lindh... Kan bero på att han är fräsch med=)


Hade under kvällen smskrig med Paues och Soffi. Paues hejade på Amy D...... shit shit shit....


När det står klart att Amy gått vidare till andra chansen och HEAT till final utspelar sig denna dialog:

Linnéa: Amy ser ju lika glad ut för det..
Mamma: Ja, men hon hade väl ingen koll på vilket nummer hon hade..:D klockren!



Paketet från Nallebudet var från Stefan och innehöll en söt nallekanin och en dikt:)


 denna sötnosen var till mig!


Kommentarer
Postat av: Soffi

Å Va Gulligt :)

2009-02-16 @ 11:23:27
Postat av: Björkman

Jag hatar dig inte. Lasse Lindh var t.o.m. den bästa i mitt tycke. Måns däremot vågar jag inte kommentera, då får jag väl en handboll i hövvet :P Förresten, du var inte ute o åkte bil nära maxi igår? Såg nå'n hastigt genom en ruta bara som liknade dig. Take care!

2009-02-17 @ 16:24:47
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0