Melodifestivalen del 3

Jaha, som vanligt jag är jag ensam om min musiksmak. Idag föll jag för Mikael Rickfors, trots hans kameraskräck.
Härligt svängig låt som inte låter som allt annat som Pling, Bobby eller G:son knåpat ihop på en servett under en lunch.
Låten som var skriven för Maja Gullstrans var ju bara en massa blaj blaj om vardagslivet... Hej och hå vad spännande (förlåt Stefan)

Nej, heja Micke!

Vad mer? Skolarbetet börjar gå åt rätt håll. Idag blev jag klar med arbete nummer två. Hur bra det blev vet jag inte, men hyfsat klar är jag. Blir en massa papper att ta med sig.


Snöstormen ute är ett faktum. Körde i 70 på motorvägen hem från Kärra och blev bara omkörd 2 gånger. DÅ är det halt.


Dagens gåshud: Lasse Lindh- Du behöver aldrig mer vara rädd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0