Nu är det officiellt

När jag sitter en lördagkväll i soffan och tokröstar på Thorleifs vet man att man är en äkta schlagernörd och det finns ingen återvändo! Jag är ledsen mina vänner men sådan är sanningen. De som inte längre vill befinna sig i min krets kan väl säga till=)

Som sagt, gillade thorleifs, men även Higher med Star pilots. Får hoppas de tar sig vidare från andra chansen..

Eftermiddagen tillbringades hemma hos pärlan, där det blev mys och häng med hans mor och bror. Modern berättade vad hennes jobb gick ut på och det är inget för  äckelmagade ;)

Imorgon ska jag fika med en gammal barndomskompis/klasskompis och gå igenom det vi missat i varandras liv. Trevligt trevligt!


Annat har hänt också som både sårade mig och gjorde mig förbannad. Kanske berättar jag detaljer någon annan gång..
Jag har i alla fall visat var jag står..


det vackraste som finns är att vara någon nära
du ligger här bredvid och jag känner hur du andas
jag kryper tätt intill
lycklig för att du finns till...

Kommentarer
Postat av: Soffi

Hej Vännen Min!

Jag satt och sa det igår att nu sitter Linnéa hemma i soffan och hejar på thorleifs som värsa slagernörden... Så rätt jag hade <3 Men jag gillar dig ändå :)

Jag tror jag har en aning om vad det är! Och jag håller med dig... Det skulle vart du och ingen annan idag! Älskar dig vännen det vet du <3

2009-03-01 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0