Oscarsgalan

För ett tag sedan lovade jag min bror att jag skulle sitta uppe och kolla på Oscarsgalan tillsammans med honom.
Sagt och gjort, igår kväll gick jag och lade mig 19:15, somnade 22:00 och gick upp igen 02:30.
Från 02:30 till 06:00 satt jag och brors och spana in stjärnorna på röda mattan.
Ganska spännande att kolla in alla halvt inövade tacktal, nervösa prisutdelare och gråtande fruar:)
Min dröm är dock att vara med på Idrottsgalan *hehe* Hyfsat trött nu dock... Finns risk att jag kommer somna i gymmet...

Nu har jag snart gjort klart mitt projekt, och det är riktigt jäkla underbart! Nu är det en månad kvar tills nästa grej sa in, men den kommer nog inte bli lika klurig som denna.


Väntar på att pärlan ska komma nu.....<3



Kommentarer
Postat av: Björkman

Du är inte den enda galningen som satt uppe, hehe.. Såg Milk och Frost/Nixon just innan galan och Benjamin Button för ett tag sen, men självklart vinner ingen av de bästa film..typiskt.

2009-02-23 @ 17:55:31
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0