Dag vid poolen

LINNEA
Efter moget overvagande och med hansyn till att nagra i familjen brant sig blev det en dag vid polen
dar vi fortsatte stekandet.

Vad ar da vart att notera?

. Manga par har under det senaste dygnet checkat in.
. Det ar inte, jag repeterar INTE snyggt med roda speedos pa killar..(shit, nu satte han sig bredvid mig, hoppas han inte ar svensk)
. Simon har blivit med hatt
. Tavlingen om snyggast branna fortsatter, hittills maste jag nog saga att kvinnorna leder. (david har fuskat hemma och raknas inte;))
. Traningen har kommit igang for simon och linnea (efter tre veckor) Bade lop och gym har det hunnits med. David har vart desto mer regelbunden.
. Linnea har klantat till det igen.. Med vad haller vi hemligt..
.
imorgon blir det Puda beach och ev Chicken beach. Shoppingen fortsatter men vi sparar det mesta och basta till bangkok da ryktet gar att det ar grymt billigt! Jag langtar efter att spendera mina csn pengar.. Vaska, skor, byxor, tavla, fotoalbum, trojor vantar pa att bli hemtagna till sverige. Min kara far har aven lagt ogonen pa en mycket praktisk ryggsack som kommer adopteras av mig under mina framtida resor..;)

Nu ar det dags for middag..

pyss och kram!

Kommentarer
Postat av: Farmor (och farfar)

Nu har vi kunnat ta del av era upplevelser. Äntligen! Modemet har nämligen varit sönder men i dag, lördag, har vi fått ett nytt.Gick på garantin. När kommer ni hem igen? Den 15:e? Tycker ni har varit borta jäteäjättelänge. Nu längtar ni väl hem?

Pappa Hasse har varit inlagd på sjukhuset några dagar då han fått vatten i lungsäcken. De tappade honom på 3,4 l. Hade svårt att andas så vi åkte in akut. Nu är han hemma igen. Ingen diagnos ännu vad det beror på. Har röntgats men ska datortomograferas också. Återbesök om en månad.Är trött men kan andas någorlunda normalt.Har varit oroliga dagar. Ville inte oroa er medan han låg inne. Inte så myck3t att göra. Läget är under kontroll.

2009-01-10 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0