Framtidsutsikter...

Ju längre tiden går desto mer nackdelar ser jag med min utbildning (Sport management på Idrottshögskolan i Gbg)

Idag var vi på studiebesök på stadshuset i Mölndal och pratade med Kalle, som jobbar på kultur och fritidsförvaltningen. (ett möjligt framtida jobb för oss)
Vi frågade om vad man borde läsa för att ha bäst chans till ett bra jobb inom föreningslivet.
Han radade bland annat upp, ekonomi, organisation, juridik och psykologi. Ingen av dessa erbjuds inom mitt program, alltså måste jag läsa massa extra.

Till hösten lutar det åt att jag läser idrottspsykologi på distans samtidigt som jag befinner mig.. (???) Plats ännu okänd..
Sen får det bli C-uppsats med projektanställning (?) Sen måste jag ju knö in ekonomin på något vänster. Kommer sluta med att jag sitter med en masterexamen.:)

Match i tisdags..
Förlust med en boll, och jag var ganska nere när jag kom hem av anledningar som inte får plats här..

Shopping
Är ett av livets glädjeämnen och jag har gjort det igen. Jag och Sofia fyndade lite. Slutade med några tröjor, skärp och en nyöppnad skatt! En affär som öppnat för några veckor är våran nya PÄRLA! Trevlig personal och hur fina kläder som helst.. sanslöst...





Fast i svart

https://www.ginatricot.com/#/product/26076619
https://www.ginatricot.com/#/product/25783405

Imorgon är det dags för idrottslyftet igen efter ett juluppehåll.
Idrott en timme med en skolklass=)


Kommentarer
Postat av: Soffi

Bara våran pärla Vännen :) Dit går vi DIREKT nästa gång vi behöver hya fest kläder! Haft en härlig ledig dag hoppas jag!? Ses imon Träning igen :p

Massa Kärlek Till Bara Dig <3

2009-01-29 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0