Lördagsbravader

Äntligen lång sovmorgon! Gick upp hyfsat sent, kollade skidor och fick uppdatering från våran match via sms. Och vi vann!!! Så himla gött med en vinst och alla verkar ha gjort sin livs match. Tråkigt att inte fått vara där och se den live.

Efter Sverige matchen (förlust...) Begav jag mig till Anna J för förfest med brudarna. Schalgerspel, sång och spel är de perfekta ingredienserna.. Dock tycker jag att det luktade lite fusk från det andra laget...
Senare hamnade vi på Styrbord Barbord. Trångt ställe med dålig musik men man får göra det bästa av situationen!:)
Kjellman och jag tog 02:15 bussen hem där jag träffa både Volvo-folk och gammal granne. Stod och tjöta med Mikael till typ 04:00. Sen somna man riktigt gött!

Idag har jag vart och fikat på mitt nya favoritställe Nyfiken i Kungälv med Alex. Gött att prata av sig lite, vi har ju inte riktigt hunnit göra det senjag kom hem. <3

Herrmatchen slutade med vinst och nu sitter jag här och är nöjd med helgen! Hoppas veckan blir lika bra..:)

Indiska imorgon och annat med Soffi.:) Lika mysigt som alltid att hänga med henne.

Match på tisdag med, första sen jag kom hem.. LÄNGTAR!



Här med några av tjejerna från igår.. Mickan, Soffi och jag =) Kjellman i bakgrunden..

Kommentarer
Postat av: Soffi

Det kallar jag dålig förlorare! Anklaga oss för Fusk... Vi hade Mickan den bästa ingrediensen i ett lag :) Ses ikväll träning Och match :) Love <3

2009-01-27 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0