optimisten har talat (:

SIMON

Joda, lite kallt ar de allt.. pa rummet. ska man ha nat att klaga pa ar det kylan i rummet. ifs kan vi bestamma sjalv hur varmt elr kallt vi ska ha det men vem orkar vrida om till tva-tre grader plus? och idag har det varit lite kallt i vattnet ocksa. jag menar idag var det val kanske bara 20 grader. man blir lite frustrerad! och sa blaser det ocksa, nar man ligger dar pa stranden och forvantar sig att fa det skont. och sa helt plotsligt kommer det sand pa fotterna! fan asso. her har man betalat en resa for en massa pangar. och sa blir man sandig om fotterna so man matse ga i och bada... IGEN!... dessutom var ju vattnet kallt idag... jag blir sa arg! och sa nar man gar pa restaurang. da tar det jattelang tid att fa sin filet mignon genomstekt! man ber om welldone och vad far man. En medium. och den var for lite saltad. vid skulle ni bli arga!

och alla dessaforsaljare.. har o dar kommer inslangare: where you from.. Sweden... OOOH tjeeenare./ hur ee leget! bara titta.. kopa troja..! herregud. jag vill ta tid att kopa mina gucci brillor. kan man itne fa schteka ifred! och nu har guccimarket ramlat av fran glasogana ocksa.. man blir sa trott..

aja, ni far ha det bra dar hemma. ni har det sakert battre an mig. ni far val kanske iallafall inga inslangare runt omkring er hela tiden.. och roklukten brevid mig hela tiden. hon martse ju forfan fimpa snart!

PS. jag har itne kunnat lopa sa mkt, jag har fatt frostskador i knet. det matse vara fran rummets kyla. DS.

stekaren pa bilden, och det har ar min nya idol: http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk                                           PUZZ & KJAM! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0