Tidig uppgång.

04:00. Då började min dag. Åkte och hämtade bror i snöstormen, så han slapp gå hem. Intog frukost nummer 1 som inte kan klassas som nyttig.
Gick och lade mig igen och vakna 12:00. Då var det frukost nummer 2 och därefter köra pappa och bror nummer 2.
Om tio minuter ska jag hämta bror nummer 2 igen.

Ikväll ska jag på bio med Stefan. Ska se den nya Wallander, som jag hoppas kommer vara riktigt bra. Var längesen jag var på bio faktiskt.

Imorgon är det dags för A-lagsmatch igen. Hoppas på vinst denna helgen med! Det är vi värda! Har slitit som djur hela veckan.

Pallra era rumpor till Idrottshallen imorgon kl 16:30 och heja fram oss! =) Ta med en vän med.

Måste säga att Curling är ruggigt roligt att kolla på.. Helt seriöst kan jag sitta och glo på den sporten i flera timmar.
Just nu visas SM för herrar..Trevligt med alla dessa vintersportet så man kan roa sig på dagarna.

Återkommer ikväll med åsikt om filmen:)

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0