Åh, polly vad gott!

Igår hade jag nog en trevligaste kvällarna på riktigt riktigt länge!
Vädergudarna var tom på bra humör då de gav sol hela kvällen.

För de som inte vet vad jag gjorde under min fredagkväll kommer här en redogörelse:

Mickan kommer på utsatt tid kl 17:50, Linnéa springer då runt i byxor och bh( trodde jag hade mer tid ).
Sen tar vi bilen ner till Eriksdal och tar sen en promenad till Bohus Fästning. En positiv överraskning väntar där. Sofie, Frida och andra personer man inte träffat på ett tag ska också tillbringa kvällen på fästningen!
Vi sätter oss ner på ett något ostabilt bord, tjötar och äter lite kladdkaka.
Innan konserten ska börja tar vi oss ner till gräsmattan och breder ut diverse plagg för att inte bli blöta på rumpan.
20:15 kommer MIN GUD ut på scen.. Måns Zelmerlöv.. Okej okej, jag är 22 år gammal, men mer perfekt kille får man leta efter.. Och det finns fler som h¨ller med mig;)


Vi dansade, sjöng, skrek och trånade i någon timme:)
Sen gick jag och Sofie och ställde oss i autografkön, kunde ju inte gå därifrån utan ett kort;)
Fick en kram, autograf och ett leende:) Min kväll var fulländad!!!!! Kolla på facebook för mer bilder..


Ville iaf säga att det var en underbar kväll!


Lena och Orup var också bra;)


ps. jag har underbara vänner ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0