Uppdatering

Jahopp, nu ska jag berätta lite om vad som har hänt och skett.

3 juni: tenta 1, Idrottsmedicin. Var klar på 50 minuter, resultatet kom igår, VG. :D
3 juni: Gyminstruktörskursen, praktiska provet 1. GODKÄND!:D
5 juni:
Gyminstruktörskursen, praktiska provet 2, GODKÄND!


Allt detta innebär att jag nu är utbildad gyminstruktör på internationell nivå och har sommarlov!
Bara C-uppsatsen kvar innan jag får min examen....:D:D:D:D


Så man kan säga att jag är redigt nöjd och stolt över mig själv.
För att fira detta och för att trösta sig i allt detta regnande åkte jag och mamma till backaplan.

Resultatet blev:
2 linnen
2 par solglasögon (solen kommer väl fram någon gång)
1 par örhängen
4 böcker (ifall inte solen kommer fram)
6 vinglas (REA. Förr:780 Nu: 229)
Tofsar

underbar dag trots att det regnade så mycket..:)


Imorgon är det maskerad och på söndag är det bio.. Härligt med helger!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart du ska varas stolt :)



Maskerad låter skoj, vad ska du vara?

2009-06-13 @ 00:04:04
Postat av: Soffi

Är så stolt över dig vännen!

Visste att du skulle klara det galant :)

Love helger :p haha

Love <3

2009-06-15 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0