11 mars

Jag hade hoppats att jag skulle få jobba idag, men icke sa nicke. Klagar inte direkt heller för nu blev det en ordentlig sovmorgon istället.
Första delen på dagen tillbringades framför tv:n som vanligt.. Sen ställde jag mig och gjorde min favorit: BANANKAKA!
Hade googlat efter recept igår och hittade ett underbart på Bondhustruns blogg..
Kakan blev riktigt smarrig och satte mig framför datorn med lite kaka och ett glas mjölk. (liiitet glas mjölk eftersom jag inte tål så mycket....)

Efter det ringde min kära mor och tipsade mig om massa jobb som hon hade spanat in så nu sitter jag här och skriver ansökningar så fingrarna glöder. Anser att mitt fackliga språk är riktigt bra :)
Man måste ju ta tag i det där nu om det ska bli några pengar i sommar.


När jag var liten älskade och avgudade jag Arvingarna! Och lite av det sitter nog kvar, för igår när jag läste Kungälvs Posten och såg att de skulle komma hit och uppträda tog sig hjärtat ett litet hopp:)
Kommer aldrig hitta någon som vill gå med mig, men det hade vart grymt att se..
Sitter och lyssnar på en låt med dem som heter Leva Lycklig och den gör mig på grymt bra humör!:) Kan behövas när min pärla åker och roar sig i Hemsedal...


Imorgon imorgon imorgon! <3 stört hur vissa människor kan påverka en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0