12 mars

God morgon! (för mig ja...)

Skulle egentligen börjat med att skriva mina personliga brev som jag ska skicka iväg till olika företag, men
tänkte att jag gör det i eftermiddag istället efter att jag lunchat med Påsen. Blir sallad på Bettans idag!:)

När jag satt igr kväll och letade jobb hittade jag en massa spännande! Synd att man inte kan göra allt på en och samma gång.
Vad tycker ni?

1. Aupair i  Nya zeeland
2. Projektledare för ett idrottsprojekt i min hemkommun
3. Receptionist i Grebbestad
4. Bagagelyftare på en flygplats i Gbg
5. Reseledarutbildning
6. Ö-luffa i Grekland en månad

åååhhh, kan inte bestämma mig, men jag kommer söka allt och se om jag får svar:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser att det finns andra än jag som har beslutsångest... =S Men tror jag väntar med att bestämma mig nått år eller två!

Love <3

2009-03-12 @ 17:44:31
Postat av: Mikaela

visst är det jobbigt att det finns så mkt att välja mellan?! ibland funderar jag på att hälsa på hos en spåtant så får hon helt enkelt "skåda in" och se vad jag kommer göra i framtiden. :P

2009-03-12 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0