13 mars

Jaha, nu är det två dagar kvar tills man blir ett år äldre..Och ju äldre man blir desto mindre bryr man sig.. INTE. haha. Tycker fortfarande det är lika roligt!
Imorgon kl 15 är det kalas med mina goa släktingar och familj. Blir fika med kladdkaka och grejer. mumma mumma
Sen på kvällen blir det utgån med Pås, Sara och Dempe. Får se om fler hakar på.. Klädångest imon då.. hehe

Söndag, day woth the big D.. 22 år gammal.. Inte direkt någon magisk gräns, men ändå ett år till av mitt liv..
Ska kolla landhockey i frölunda Kulturhus. Partille spelar SM-final! Min pudding Sofia ska spela och klart man vill heja fram henne!

Nyfiken på presenter! Åldern till trots är det lika roligt att veta vad folk funderat ut:)

Denna ljuva fredagkväll spenderas hemma i soffan med familjen fram för teven.. Som det ska vara. Coca Cola och så ska det låta.. Finns ju inget mer svensson än det..


godnatt på er kära vänner!



Ps, ni skulle sett hur jag ägde fotbollen på träningen idag. Vem som helst kan intyga att jag var en stjärna av aldrig skådad glans......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0