17 mars två dagar sen

Födelsedagen blev en lugn tillställning. Väcktes av vackra sångröster kl 08:00 av min kära familj.
Fick massa trevliga presenter tex, strykjärn, borrmaskin, böcker, presentkort, film, skiva =) Tack käraste!
Sen fick jag med min pappa till Frölunda för att kolla på SM-finalen i landhockey! heja Sofia!! Tyvärr förlora dem, men det var skoj ändå..

Kvällen bjöds på Sunes sommar och go middag med familjen! TACK!

och tack alla andra som grattat via facebook och annat:)

Idag är det riktigt vårväder... Solen lyser en i ögonen när man vaknar..lovely!
Hunnit med en del ärenden, bland annat skaffat mig en ny frilla.. 365 kronor, men det kanske det  är värt?


Träningen igår gick riktigt riktigt bra!:) Kände att jag släppte loss allt jag hade och det gav resultat! WOHO
längtar till helgen nu...

Kommentarer
Postat av: Björkman

Jag är förmodligen lika uppmärksam som en bit gnejs.. Entschuldigung und grattis i efterskott!

2009-03-25 @ 16:47:05
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0