Ännu en vecka har gått

Fredagkväll och det känns i hela kroppen... Men det är underbart att veta att jag får sova hur länge jag vill imorgon
och inget speciellt planerat heller...

Kvällen igår var riktigt rolig. After school med klasskamraterna och Paues och Emma. Jag själv drog mig vid halv ett, medan de andra fortsatte festandet. Ser fram emot nästa gång då vi kör på igen. Min klass är grymt rolig att vara med och en extra bonus att två av de goaste jag känner ville följa med!
Och en trevlig avslutning blev det.

Till helgen ska jag försöka träna lite och kanske sola med. Hade tänkt att vara riktigt duktig denna nya kurs och börja plugga lite i tid för en gångs skull.

Fick även ett samtal från Volvo idag och sommarjobbet är nu kirrat.. skönt med en inkomst i sommar!

Nu ska jag kolla på Let´s Dance, fast jag inte sett ett enda avsnitt hittills men en final är alltid en final.:)


Love!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis till sommarjobbet! Du kan få låna bilen någon dag nu i veckan om du vill.

2009-03-31 @ 18:19:02
Postat av: Farmor

Grattis till sommarjobbet! Du kan få låna bilen någon dag nu i veckan om du vill.

2009-03-31 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0