Så var ännu en säsong slut...

Matchen i söndags var säsongen sista och den betydde en del för oss.. Vi var tvungna att vinna för att slippa kvala och OJ som vi vann!:) 31-20 blev det tillslut och glädjen efteråt var stor. Jag fick spela tio minuter och var ganska nöjd med vad jag åstadkom de minutrarna. Ett mål blev det, men hade kunnat bli fler..

Nu väntar ledighet ett par veckor framöver och sen är det dags igen. Då ska man ha bestämt mig hur man ska göra inför nästa säsong. stanna kvar? sluta? byta klubb? Mycket hänger på vilka som väljer att stanna i Kungälv, för laget betyder oerhört mycket för mig. Ikväll ska vi ha möte och prata om vad som kommer att hända framöver..
Jag har fått ett erbjudande från en annan div1 klubb och det ska funderas mycket den här tiden. Men först ska jag njuta av att vara ledig och ta hand om mig själv och umgås med nära och kära:)

lucky I´m in love with a friend...


Kommentarer
Postat av: Anonym

skjut i marken, det blir mål!

2009-03-27 @ 02:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0