Mycket att göra..

Nu har jag inte skrivit på länge men det beror som rubriken säger att det händer en del...


Börjar med Stenungsbaden:

Varje år har laget avslutning tillsammans med herrlaget och traditionen säger att vi är på Stenungsbaden i Stenungsund. I år fick vi en liten bonus då vi fick tillgång till deras spa. Bubbelpooler, bastu och frukt och grejer.:)
efter att vi badat och installerat oss var det dags att göra sig iordning inför kvällens middag och fest.
Snyltade på Annas och Sofias rum eftersom min rumskompis var lite sen.
Grymt fina blev alla flickor! För att se bilder får ni gå in på Sofias blogg.. larssonlarsson.blogg.se..
Kvällen var en av de bästa kvällarna på länge kan jag säga, massa roligt folk och grym musik (linneamusik...)

Skola och jobb:

Det är mycket nu de sista veckorna.. Den 8 juni slutar terminen och innan dess ska vi hinna med tenta och ett inlämnat arbete.
Dessutom går jag en gyminstruktärsutbildning som ska avslutas i juni. Förhoppningsvis klarar jag mina två praktiska prov och blir godkänd instruktör både på nationell och internationell nivå.=)

Känns skönt att sommaren snart är på väg i alla fall, då ska jag försöka ha lite semester en vecka innan volvo startar och sen kanske det blir Åhus med flickorna. Sola, bada och Pina Colada med Mickan!. Woho...!:D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag sitter också med det sista i skolan nu. är något sjukt omotiverad men vore ju väldans onödigt att bara skita i allt nu när det är så lite kvar xP.



internationell nivå? det får du förklara mer om. kan du säga frivändning på engelska ;)?



för att fortsätta på din underbara avslutning and piña colada.. på sommarn är livet som bäst!

2009-05-24 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0