Uppstart med handbollen

Ja, så var det dags igen för försäsong.. Första träningen var 9 km (varav 3 var uppför:P) Sen biffa nere i gymmet. Kan säga att jag ifrågasätter valet av gympass efter att ha sprungit så långt. Vad får man ut av det, när musklerna är helt tömda på energi?
Idag var det inneträning.. Jag mitt pucko trodde att det var 18:45. När man kommer till hallen är träningen i full gång! Har missuppfattat tiden och träningen började 17:45! Så träninge blev lagom på 45 min;)
Gjorde lite rörlighetstester med Karin, och jag var riktigt duktig. Bra rörelser i axlar, bra ryggmuskler, komplex rörlighet och hopp:)
Dock skulle jag behöva träna upp vänster knä och fotlederna men det löser vi.. heja heja:)


vi får se efter två veckor...


VILL HA MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0