Hemma hos mig..

Här börjar det ordna upp sig faktiskt:) Det som saknas är en ordentlig tvbänk, hallmöbler och lite gardiner och annat plock, men jämfört hur det varit innan är jag oerhört nöjd.

Jag trivs så grymt bra, luktar så gott när man kommer in genom dörren. Dörren som btw har min namnskylt på..... *stolt*

Nu sitter jag och brorsan mätta och belåtna efter spagetti och köttfärssås och kladdkaka till efterätt. Han tror jag kommer bli tjock med tanke på att jag har så mycklet gott hemma.. mohahahaha...

Men jag erkänner att det är tomt ibland på kvällarna... INgen att prata med..:( Och mörkt är det också eftersom jag inte fått upp min fina lampa..:P

Nu ska jag sova...


Bilder kommer snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0