Underbar torsdag..

Efter en vecka som varit full av jobb och skolhandboll (med blandade resultat, sist ena dagen och finalplats den andra) sitter jag nu här i "min" soffa och försöker hålla ögonen öppna.. Mamma kom förbi en stund och hade köpt med sig god mat till mig.. TACK MAMMS!:) Hade tänkt att mysa till det med ljus, film och den goda maten lite senare. Dagarna rullar på och man börjar få in lite smårutiner, men man kommer hela tiden på småsaker som saknas.. Diskhandskar(för att slippa torra händer när man diskar) Kylskåpsmagneter (för att sätta upp räkningar och annat) pincett(för att inte ögonbrynen ska se ut som buskar, osv,osv.. Till helgen ska det fixas igen, den här gången med hallen och gardiner, sen är det snart klappat och klart..:D Köket får lösa sig med tiden, får gå på känsla..

Ha en underbar kväll!


Lars Winnerbäck med Melissa Horn
Som jag hade dig förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0