Dagen D närmar sig

Den 1 november flyttar jag till min lägenhet och nu börjar det kännas att det inte är så långt kvar!
Idag har jag, mamma och pappa varit på jakt efter nya möbler.
Resultatet blev:

1 soffa
1 soffbord
1 sängbord
1 hallmatta
1 toadörrskylt
4 köksstolar
1 köksbord

Oj, vad mycket tänker ni, och ja det kan man säga.. Vi hittade en grym liten Mio-butik i Gamlestaden som hade utförsäljning och där gjorde vi massa fynd! Tjänade en del tusenlappar på att åka dit. Det bästa är nog mitt soffbord som går att flytta om så det bllir en annan form!
Beställde soffa från EM. Det dumma är att det kommer ta cirka 7 veckor innan den kommer:(
Som tur är får jag låna pärlans tvåsitsiga tills min egna kommer! Lovely!:) thanks bebe..

Måste tipsa om denna grymma sida med coola kakeldekor:
www.kungsfarg.se/vaggdekor/vaggdekor3.htm

Vissa tycker att jag verkar helt sjuk och bara tänker på min lägenhet, men det är förstå gången jag får bestämma själv och det finns så mycket fint man kan göra som itne alls kostar mycket pengar..

Kommentarer
Postat av: Fia

Najs! Ska bli sjukt kul att komma o se din lägenhet sen :)

tack för tipset om mio i gamle ;) ska ta en trip dit snarast hih

Stor kram!

2009-10-18 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0