Första flyttlasset

Imorse klockan 0900 ringde det på min dörr och utanför står min pärla och Patrik med den stora flyttbilen. Det har pirrat i magen sen igår och imorse när jag vaknade var det riktigt nervöst att jag knappt kunde äta min vanliga gröt.
Eftersom jag hade tre starka killar till hjälp var med mest med som pekhjälp och kom med hejarop:)
Alla lådor och möbler fick plats på ett lass så vi var färdiga på ett kick!
I lägenheten blev det att packa upp köksgrejer och snickra stolar.. Imorgon ska jag till Ikea med Sofia och köpa lite till och pyssla igen:D
Älskar att pyssla... Vad vore världen utan ljuslyktor liksom?

"Nämen, en kaffekopp till"
"Om man sätter sig på stolen är den inte sne längre"
"Soffan kommer aldrig få plats det är helt omöjligt. Kanske ska vara tyst ni innan Linnéa börjar gråta"

Dagens bravader:
Lyckades hitta cykelförrådet!

Tack Patrik och Stefan och David som hjälpte mig!!!!!


             

    


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅm va roligt :) Hoppas det gått bra att sova i lägenheten inatt! Vi ses ikväll

Love <3

2009-11-02 @ 12:36:07
Postat av: Mikaela

Nu har jag kollat bilderna! Ser jättemysigt ut :). Ser grymmt mycket fram emot att beskåda den IRL. <3

2009-11-02 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0