Måndag igen!

Igår sa jag till mig själv på skarpen att jag måste gå upp klockan för att kunna plugga ordentligt!! Så, när klockan ringer gör jag naturligtvisdet, INTE.. Snoozar till 08:45 och tänker då att det är dags att ta tag i mitt liv. Ner och göra havregrynsgröt och intaga detta tillsammans med hallon/blåbärssylt och ett glas juice. Mumma.. Får se hur länge jag tycker det, brukar tröttna ganska fort på mina olika frukostar :) Har nu läst igenom alla mina anteckningar inför tentan (boken har jag glömt på jobbet.....) Tror nog att det kommer gå bra det här. (Tenta imorgon mellan 19-22 eftersom det är distanskurs)

Min gamla chef ringde precis och fråga om jag ville jobba lite.. Självklart självklart, alltid bra med lite extra pengar i kassan så här två veckor innan flytten. Får hoppas jag kan jobba en del till våren också, vill helst slippa ta massa lån för att ha råd med hyran.

Igår var det match mot Kärra i Lillekärr.. Kan säga att det var längesen jag gjorde en sådan dålig match. Mina två mål kom från vänsterkanten dessutom. Det är konstigt med mig ibland, för jag kan springa hur mycket som helst och ändå är det som om man alltid har lite extra kraft de där sista minutrarna och det är då allt släpper.. Jag skulle vilja ha sådan energi heeeela matchen..

Nu är det snart dags att fixa lunch och sen cykla(!?!??!?! i detta väder) till jobbet för fyra timmars arbete på fritidset. Idag står gympa på programmet.

Soffan vi alla väntat på att få se..TADA!

 


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

I björk har den utgått, men den finns i vitt, Bonde heter den, från IKEA. Men billy bokhylla finns ju alltid. Till den kan man köpa till vitrindörrar, snyggt och i många olika storlekar.



Kramar

2009-10-25 @ 22:12:16
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0