Om 8 timmar

...kommer Stefan och Patrik med den stoooora bilen och börjar hjälpa mig packa in saker. (utmaningen kommer bli sängen och min byrå)
Emma ska förhoppningsvis också hjälpa till om hon inte är bakis:)
Överallt ser det ut som hejkon bejkon men det ska nog bli bra till sist. Blir nog att ta med dammsugaren imon bitti så den nya lägenheten blir fin med:)
Tusen lådor står överallt men mitt rum ekar tomt... Stod och tittade in förut och tänkte på hur snabbt tiden egentligen går..
För första gången ska jag klara mig själv och göra allt själv.. Självklart kommer mina föräldrar hjälpa mig med det jag inte klarar men ändå.. Känns konstigt att komma hem och inte höra 4 andra röster i huset. Nu är det bara jag. Förhoppningsvis har man trevliga grannar:)

Imorgon är den stora dagen som sagt och det känns lite som när man var liten och fyllde år.. Man är så spänd på morgondagen att man både vill och inte vill sova...Inatt är sista natten jag sover i min säng i mitt nuvarande rum....*snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0