Ketchupmannen

Igår var jag eller framförallt min granne med om något obehagligt..

Cirka 19:45 är jag hemma efter att ha varit på stan med Pärlan. Sitter vid min dator, minding my own business.
Då hör jag lite oväsen i korridoren, men tänker inte så mycket på det eftersom det är ganska lyhört hos oss
och det brukar låta ganska högt när grannarna kommer hem.
Efter cirka 15 minuter ringer det på min dörr och utanför står en förskräckt Louise och undrar om någon
varit på min dörr..

Utanför hennes står också en annan granne, en polis och en av Louises kompisar..

Tydligen har någon försökt ta sig in i hennes lägenhet med både brandsläckare och skruvmejsel. Dessutom spottat på hennes titthål...

Senare upptäcker vi att denne någon har krossat rutan på dörren till trapphuset och "låst upp till sig själv".

I korridoren ligger det dessutom sjukt mycket ketchup, kakor och risifrutti...

Vilka sjuka människor gör detta?? Låt oss bo ifred....


Kommentarer
Postat av: Jesper

Det var faktiskt aningen otäckt

2010-04-29 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0