Rubrik

Är det inte så att.......

Löpträning är en metod att plåga kroppen? Jag har inte sprungit på ett tag nu av olika anledningar, men idag tog jag tag i mig själv och gav mig iväg till Fontin. Promenad dit, en runda runt 2,5an, därefter 10x40 meters intervaller och sen promenad hem. När jag kom hem kände jag mig som en ÖVERKÖRD BANAN. Jag skäms över att säga det men varför i helsike går man ut och springer för?

Kan lugnt konstatera att jag inte är någon långdistanslöpare. Jag gillar när det går fort:)

Efter nära-döden-upplevelsen begav jag mig hem för att göra köttfärspaj. Eftersom ingen av mina snälla grannar hade pajform att låna ut fick det bli gratängformen. Gjorde en egen tomat-rödlökssallad och en egen liten sås. MUMMA!

Imorgon blir det jobb och därefter en promenad i Fontin och fika med Roxana och Emma på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0