Sjuk

Nu har jag legat här i två dagar och känt mig allmänt risig. Ungefär som vädret utanför mitt fönster. Regn och bara grått, grått, grått. Tur att det finns massa skit på TV man kan kolla på..:) Just nu är det Top Model 10..

Ville verkligen göra klart vissa frågor för imon, men jag har verkligen ingen motivation kvar. HUr gör man när man knappt förstår frågorna och vad det egentligen är man ska svara? På fredag är det dags att lämna in frågorna och det ska bli skönt när det är över. Efter handledningen imorgon måste vi sitta hela för-och eftermiddagen och även på torsdag skulle jag tro.

Till helgen tänkte jag åka till Ikea med mamma, Måste hitta någon bra hylla till badrummet. Ni vet en sådan som man kan ha under handfatet? Mitt badrum är ganska litet så behöver någon som inte sticker ut för mycket..

Hmm, skriva lite mer nu eller bara ge upp och lita på att Sofia och Emma kan hjälpa mig?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja den är inte dum den bilden inte =). Men man ser ju att vi sliter =)! Det värsta är att Jessica och Miichael gav en av dom bilderna inramad till mina föräldrar i julklapp 07. Haha så jag finns för allmän beskådan när man är där hemma. Jag blev på riktigt sur, men har kommit över det nu ;)!

2010-04-08 @ 18:19:29
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0