Alla hjärtans dag

Har varit hemma nästan hela helgen och det är faktiskt sjukt skönt. Fredagsmiddag med hela familjen (nästan) och film. På lördagen var det träning med de små och sen lite sport hemma på tv. På kvällen var det schalgertime (JAAAAAAAAAAAAAA) och Manboy sitter fortfarande kvar i huvudet. Efter det drog jag till Gamlestan där de inväntade mig innan festen kunde börja;) Körde ju bil och var nykter men hade sjukt trevligt iaf! Hoppas på att Minnéa lägger upp lite bilder snart. Eller kanske inte borde hoppas egentligen..haha..

Har precis kommit hem för att packa om lite och göra mig iordning för matchen. Match mot Partille idag och man hoppas att inställningen är bättre än mot Kortedala och att truppen är lite bredare.... Säger inget mer om det...

 När jag kom stod detta på bordet och en liten present..Blev grymt förvånad först men sen glad såklart:) Undrar vem det var ifrån? ;) Tack min lilla surpuppa och pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0