Nu tycker jag att snön ska försvinna

Även om solen har tittat fram litegrann tycker jag att det vita kan försvinna också!

Idag har jag varit ledig vilket har gett mig tid att städa lite hemma. Jag har dammsugit, dammat och rensat i köksskåpet. Blev sugen på att göra muffins senare i veckan så var tvungen att kolla vad jag hade i skåpen:)

Nu har jag precis beställt en bok vi ska ha i den nya kursen, 447 kr gick det på.. Tur att ekonimin inte har varit något problem denna månaden.. Ska dessutom köpa busskort och lampa ( det är mörkt i mitt vardagsrum ).

När våren kommer på riktigt tänker jag köpa ett par nya vårskor. Antingen ett par Fred Perry eller Converse.. Mumma..:)

Ikväll blir det träning och sen middag hos farmor med hela familjen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0