Torsdag och smått nervös för helgen

Nu sitter jag här ensam, Pärlan har precis gått och det blev ganska tomt:S Jag trivs med att vara ensam men ibland blir det för mycket egentid..:S Jag har iaf suttit och gjort klart min receptbok med allt gott man samlat på sig genom åren.

Har  jobbat idag, på mitt gamla jobb fast på en annan avdelning och det gick riktigt bra, goa barn och goa fröknar;) Ska dit imorgon med men ska jobba lite längre då.

Till helgen är det TS1 igen och jag är faktiskt det är lite jobbigt. Vet inte varför men jag tycker det är obehagligt att göra övningar inför en grupp man inte känner. Som tränare ska man ju klara det, men det kryper liksom i kroppen när jag tänker på att vi ska vara där 20 timmar i helgen.. 12 timmar lördag och 8 timmar söndag. Ska blli skönt när det är gjort iaf:)

Handbollen tuggar sakta på, mycket irritationsmoment just nu bara..:S
En flyttad match hamnade en torsdag (våran lediga dag) och dessutom klockan 21! Hur tänkte man där? Och vi får inte ens vara med och bestämma. jaja, man får väl bara gilla läget. Den 20 mars är det sista seriematchen och sen får vi se vad som händer.

nu ska jag laga middag, har inte riktigt kommit på än vad jag ska göra men det löser sig.

ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha visst är det så Maxi är stället att va.

Det är nog kamerablixten som gör som ovanligt vita kanske... fast iofs brukar dom vara ganska vita, vad har du för färg på dina :D?



Det är ju så idiotiskt när man lägger en match på veckans enda lediga dag... är ju bättre att lägga den på en träningstid.

Men ni har väll inget annat liv än handbollen ;)?



Kram

2010-02-25 @ 20:09:17
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0