Avatar

Igår var jag, pappa, David och Simon och såg Avatar.. Och jag lovar och svär, det var något av det bästa jag någonsin sett. Gå och se den! Det här är ingen film man hyr på dvd för då får man inte uppleva hela magin.. Svårt att förklara men se den! Ofta brukar ju en film innehålla en sådan där "paus" som mest är utfyllnad, där filmen går på tomgång lite där man kan kissa, fylla på dricka eller dylikt men inte denna.... Jag var så sjukt nödig att jag tillslut fick ont i magen. Men precis innan filmens klimax var jag tvungen. Folk måste trott jag var tokig som sprang med mina 3D glasögon i handen letandes efter närmaste WC för att inte missa något.

Leona Lewis sjunger underbart i slutet.. I see through your eyes.

Till något annat.
Igår satt jagoch funderade på hur lyckligt lottad jag är egentligen.
Jag har en underbar familj, underbara vänner, en fin lägenhet och hälsan i behåll (pepparta i trä).
Jag blir varm när jag tänker på allt jag fått uppleva genom åren och tacksam för alla människor som gjort detmöjligt.
Det slog mig också att jag lever ett sådant liv just nu då jag kan göra vad jag vill, det är bara jag själv som sätter gränserna. En sådan känsla är ganska häftig.

ingenting är omöjligt och allt går om man bara vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0