C uppsats

Ja nu är det snart dags att ta tag i skrivandet på allvar. Just nu sitter jag ensam utan min grupp och läser lite och funderar hur vi ska lägga upp detta. Jag har tusen id´´er som snurrar i huvudet och kan liksom inte få ordning på allt? Ska vi använda oss av enkäter eller intervjuer? Vilka faktorer ska vi rikta in oss på? Vilka idrottare ska vi maila till? Vilka böcker ska vi läsa? hur ska vi lägga upp skrivandet?
Dessutom har vi fått en ny inlämningsuppgift i metoden som ska in den 9 april, plus att jag ska lämna in  två feta läxor i tränarskolan, Börjar få lite smått panik men nej nej, ingen fara.. Jag hinner. Ska bara knö in jobb och träning däremellan.. GAAAAAAAAAAH


Kommentarer
Postat av: SofiaL

Jag tror på dig! <3

2010-03-09 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0