Lördagskväll

Det blev en riktigt rolig dag!

Första var jag hemma hos Pärlan och hjälpte honom att packa upp massa lådor i hans nya lägenhet. Måste säga att den är riktigt fin!:)

Sen åkte jag hem, gjorde mig iordning och sen in till stan för att möta upp Sofia och Emma. Efter att de lurat iväg mig till korsvägen hittade vi tillslut varann:) Vi åt middag på Restaurang Söder. Drack vin, tjöta, åt, drack lite till..:)

Sen begav vi oss till Vasastan för att ta en drink. Vid två-tiden blev det hemgång med utebliven efterfest. Sen somnade man skönt hemma hos Pärlan..

 

Mycket mycket lyckad kväll med mina favorittjejer.. Hoppas hoppas det blir fler gånger! <3


Snart ska jag dra till hallen och kolla när tjejerna i laget vinner mot Tumba:) Heja heja!

 





Kommentarer
Postat av: Emma

den kvällen var bäst!

2010-03-30 @ 13:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0